Primăria Chișinău

Primirea în audiență a cetățenilor de către Primărie a fost interzisă: Iată motivul

106
(reînnoit 19:52 11.03.2020)
A fost restricționat accesul cetățenilor în sediul Primăriei Chișinău și în sediile subdiviziunilor structurale ale autorităților administrației publice municipale.

CHIȘINĂU, 11 mart – Sputnik. Primirea în audiență a cetățenilor de către autoritățile municipale se sistează. Aceasta este una din măsurile de prevenire și diminuare a riscului de răspândire a noului coronavirus anunțată de Primăria Chișinău.

Potrivit unui comunicat de presă, în perioada 11 martie - 1 aprilie, locuitorii capitalei se vor adresa autorităților publice locale doar în cazuri de urgență, prin intermediul poștei electronice info.pf@pmc.md sau la numărul de telefon (022) 201515 (persoane fizice) și info.pj@pmc.md sau la numărul de telefon (022) 202 525 (persoane juridice).

Totodată, se restricționează accesul cetățenilor în sediul Primăriei precum și în sediile subdiviziunilor structurale ale autorităților administrației publice municipale.

În dispoziția semnată de primarul general, Ion Ceban, mai este precizat că managerii instituțiilor publice municipale vor întreprinde acțiuni de profilaxie în cadrul entităților pe care le conduc și vor asigura informarea permanentă a angajaților privind situația epidemiologică existentă.

În funcție de evoluția situației epidemiologice, prevederile prezentei dispoziții pot fi modificate. În context, Ion Ceban, îndeamnă cetățenii să dea dovadă de responsabilitate şi înțelegere.

106
Tagurile:
Primărie, clădirea primăriei, Serviciile primăriei
Imagine din arhivă

Criza COVID-19: A fost constituit un consiliu consultativ pe lângă prim-ministru

51
(reînnoit 20:15 27.02.2021)
Având în vedere agravarea situației epidemiologice din țară, Guvernul a decis să instituie un consiliu consultativ de sănătate publică pe lângă prim-ministru.

CHIȘINĂU, 27 feb - Sputnik. Într-un comunicat de presă al Guvernului se menționează că instituirea Consiliului consultativ pe lângă prim-ministru a fost instituit în condițiile în care în ultimele zile se atestă un număr sportit de infectări cu COVID-19. 

În cadrul acestui consiliu vor fi oferite recomandări, expertiză și consultanță premierului interimar Aureliu Ciocoi în ceea ce privește gestionarea situației pandemice. 

Din acest consiliu fac parte conducători ai principalelor instituții medicale din țară, specialiști din domeniul medical, secretarul general al Guvernului Liliana Iaconi, consilierul prezidențial în domeniul sănătății Ala Nemerenco, reprezentanți ai organizaţiilor internaţionale și asociaţiilor din domeniul medical.

Amintim că vineri Comisia Națională Extraordinară de Sănătate Publică a instituit regim special de activitate în toată țara, în perioada 1-15 martie, pentru a înceteni răspândirea virusului Covid-19.

Astfel, angajatorii din sectorul public, cât și din domeniul privat, vor trebui să organizeze activitatea personalului în așa mod, încât aceștia să nu fie supuși riscul de infectare cu COVID-19. 

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

51
Tagurile:
prim-ministru, consiliu, COVID-19
Tematic
Video, foto: Vaccinul împotriva COVID-19 din România a ajuns la Chișinău


Загрузка...
Imagine din arhivă

Munca de la distanță: Iată ce are dreptul facă angajatorul cu subalternii din 1 martie

167
(reînnoit 18:40 27.02.2021)
După ce ieri Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică a decis să instituie regim special de activitate în perioada 1 - 15 martie, astăzi autoritățile sanitare din municipiul Chișinău au prezentat cadrul legal de reglementare a procesului.

CHIȘINĂU, 27 feb - Sputnik. Comisia Extraordinară de Sănătate Publică a municipiului Chișinău a descris într-o hotărâre adoptată sâmbătă, 27 februarie, cum va decurge procesul de muncă în sectorul public, cât și cel privat, în perioada regimului special de activitate. 

„Conducătorii entităților publice și private de pe teritoriul municipiului Chișinău vor asigura regim special de lucru prin atragerea la serviciu a personalului strict necesar pentru asigurarea funcționalității instituției și a personalului activitatea căruia necesită prezența obligatorie la serviciu”, se precizează în hotărârea Comisiei. 

Potrivit documentului, pentru personalul activitatea căruia nu necesită prezența obligatorie la locul de muncă, se vor asigura condiții de muncă la distanță. În acest caz, angajatorului i se oferă drepturi suplimentare de control al angajaților. 

„Angajatorul este în drept să verifice activitatea salariatului la domiciliu. Modalitatea concretă de realizare a controlului va fi agreată reciproc prin mijloacele de comunicare electronică”, se menționează în hotărâre. 

Vineri,  Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică a decis ca în perioada 1 - 15 martie să fie instituit regim special de activitate. Astfel, angajatorii din sectorul public, cât și din domeniul privat, vor trebui să organizeze activitatea personalului în așa mod, încât aceștia să nu fie supuși riscul de infectare cu COVID-19. 

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

167
Tagurile:
angajator, lucru la distanță, distanță, muncă
Tematic
Îi vizează pe toți angajații! Regim special de muncă pentru bugetari și cei de la privat


Загрузка...