Rețeaua de socializare Facebook

Important! Facebook a modificat iarăși algoritmul

118
(reînnoit 14:00 12.07.2016)
Rețeaua de socializare Facebook a modificat algoritmul de formare a benzii de noutăți deja a doua oară pe parcursul unui an de zile. Decizia urmărește crearea posibilității ca utilizatorii să vadă mai multe noutăți și postări de la prieteni.

CHIȘINĂU, 12 iul – Sputnik. Compania Facebook a făcut un anunț pe blogul său despre schimbarea principiilor după care se va  forma fluxul de postări ale utilizatorilor. 

Conform noilor reguli,  prioritate vor avea mesajele venite din partea prietenilor și rudelor, o atenție deosebită fiind acordată fotografiilor și videoclipurilor. Doar după aceasta vor fi afișate informații cu caracter informativ și de divertisment.

Reţeaua de socializare Facebook. Социальная сеть Фейсбук
© Sputnik / Наталья Селиверстова

”Facebook a fost conceput pentru ca persoanele să interacționeze cât mai mult cu prietenii și cu familiile lor. În continuare acest principiu stă la baza alcătuirii fluxului de postări. Prioritatea noastră este de a păstra relațiile tale cu oamenii, locurile și lucrurile de care sunteți atașați ”, — se explică în blog-ul companiei.

Angajații companiei recunosc faptul că noul algoritm poate determina scăderea audienței și popularității pe rețeaua de socializare a paginilor publice ale unor companii și Mass-media. În cazul acestora, totul va depinde de comportamentul publicului, a explicat Facebook. De exemplu, în cazul în care cei mai mulți dintre abonați au partajat știri prietenilor, care au fost active și au apăsat butonul "Like", comentând conținutul, atunci nu se va observa diminuarea traficului pentru paginile publice.

În luna aprilie a acestui an, rețeaua de socializare a anunțat despre faptul că apariția publicațiilor care fac trimitere la alte resurse, va depinde de durata pe care utilizatorul o va acorda citirii conținutului. Modificările se referă în principal la aplicațiile mobile ale rețelei de socializare, pentru că doar acolo Facebook poate măsura timpul petrecut pentru vizualizarea unui articol. Acest lucru este valabil numai pentru posturile organice, nu și în cazul publicității.

118
Tagurile:
Flux de știri, Utilizatori, Facebook, Modificări, Asia, America, Africa, Europa, SUA
Tematic
Ion Sturza, "prorocul Facebook-ukui", desfiinţat de Alexandru Tănase


Загрузка...