Minune arhitecturală subterană: metroul din Moscova, la 85 de ani Galerie FOTO

196
(reînnoit 20:37 28.05.2020)
  • Metroul a fost inaugurat pe 15 mai 1935. Pe atunci, exista o singură linie care lega stațiile Park Kulturi și Sokolniki.
  • Turiștii admiră somptuosul interior al stației Komsomolskaia.
  • O placă de aur cu numele stației Kurskaia.
  • Sculptura „Muncitor vigilent” din fața stației Krasnopresnenskaia.
  • Pasageri într-un tren special numit „Acuarele”, care prezintă opere de artă.
  • Stația Aviamotornaia, cu tematică despre aviație, metroul din Moscova.
  • Un student mângâind nasul unui câine-statuie din stația Ploshchad Revoliutsii. Se crede că acest „truc” aduce noroc studenților la examene.
  • Scări rulante aglomerate ale stației Park Kulturi.
  • Un operator de tren la muncă. Vedere din interiorul cabinei.
  • Stația Maiakovskaia în timpul celui de-al doilea Război Mondial. Stația a servit ca adăpost împotriva bombelor.
  • Pasageri citind cărți și ziare în timpul călătoriei cu metroul, 1964.
  • Un scut de tunel în camera de dezmembrare în timpul construcției noii stații Nizhniaia Maslovka.
  • Construcția stației Fonvizinskaya.
  • Pitorescul tren „Acuarele”. A fost prima dată lansat în 2007 pentru a sărbători Ziua Copilului.
  • Orchestra de Stat a Rusiei ţinând o reprezentaţie în stația Kurskaia.
  • Prezentare Moscova Fashion Week 2019 la stația Delovoi Tsentr.
  • Pasageri trecând prin porțile de bilete la stația Oktiabrskoie Pole.
  • Cardul Troika - un permis de tranzit care permite deplasări multiple atât cu metroul, cât și cu transportul public terestru.
  • Construcția stației Kommunarka.
  • Trupă de orchestră în stația Maiakovskaia.
  • Atelier de fotbal freestyling în metroul din Moscova.
  • Un tablou mural dedicat victoriei Uniunii Sovietice în Marele Război Patriotic, stația Park Pobedi.
  • Panouri cu vitralii la stația Novoslobodskaia.
  • Marea literă roșie M - sigla metroului din Moscova.
  • Spectacol pe gheață „Spărgătorul de nuci”, în stația Delovoi Tsentr.
  • Interiorul unui vagon de tren în stil „Crăciun”.
  • Măsuri de dezinfectare la stația Kievskaia în timpul pandemiei de coronavirus.
  • Ofițer de serviciu la stația Maiakovskaia.
  • Un operator de tren al metroului din Moscova.
Metroul din Moscova, cel mai aglomerat din Europa și unul dintre cele mai mari din întreaga lume, nu este doar un mijloc de transport pentru locuitorii Moscovei și vizitatorii capitalei ruse, ci este şi o bijuterie arhitecturală unică.

BUCUREŞTI, 27 mai – Sputnik, Doina Crainic. Trenurile sale rapide transportă oameni fără întârziere aproximativ la fiecare două minute, de dimineață devreme până seara târziu.

Dar ceea ce face ca metroul să fie cu adevărat unic este combinația dintre diverse stiluri arhitecturale ale stațiilor sale, care variază de la neoclasicism la postmodernism.

Cu ocazia împlinirii a 85 de ani de la inaugurare, echipa Sputnik a creat o galerie foto cu măreția metroului din Moscova.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

196
  • Metroul a fost inaugurat pe 15 mai 1935. Pe atunci, exista o singură linie care lega stațiile Park Kulturi și Sokolniki.
    © Sputnik /

    Metroul a fost inaugurat pe 15 mai 1935. Pe atunci, exista o singură linie care lega stațiile Park Kulturi și Sokolniki.

  • Turiștii admiră somptuosul interior al stației Komsomolskaia.
    © Sputnik / Evgeny Odinokov

    Turiștii admiră somptuosul interior al stației Komsomolskaia.

  • O placă de aur cu numele stației Kurskaia.
    © Sputnik / Sergey Pyatakov

    O placă de aur cu numele stației Kurskaia.

  • Sculptura „Muncitor vigilent” din fața stației Krasnopresnenskaia.
    © Sputnik / Natalia Seliverstova

    Sculptura „Muncitor vigilent” din fața stației Krasnopresnenskaia.

  • Pasageri într-un tren special numit „Acuarele”, care prezintă opere de artă.
    © Sputnik / Vladimir Vyatkin

    Pasageri într-un tren special numit „Acuarele”, care prezintă opere de artă.

  • Stația Aviamotornaia, cu tematică despre aviație, metroul din Moscova.
    © Sputnik / Ramil Sitdikov

    Stația Aviamotornaia, cu tematică despre aviație, metroul din Moscova.

  • Un student mângâind nasul unui câine-statuie din stația Ploshchad Revoliutsii. Se crede că acest „truc” aduce noroc studenților la examene.
    © Sputnik / Evgeny Biyatov

    Un student mângâind nasul unui câine-statuie din stația Ploshchad Revoliutsii. Se crede că acest „truc” aduce noroc studenților la examene.

  • Scări rulante aglomerate ale stației Park Kulturi.
    © Sputnik / Ramil Sitdikov

    Scări rulante aglomerate ale stației Park Kulturi.

  • Un operator de tren la muncă. Vedere din interiorul cabinei.
    © Sputnik / Kirill Kallinikov

    Un operator de tren la muncă. Vedere din interiorul cabinei.

  • Stația Maiakovskaia în timpul celui de-al doilea Război Mondial. Stația a servit ca adăpost împotriva bombelor.
    © Sputnik /

    Stația Maiakovskaia în timpul celui de-al doilea Război Mondial. Stația a servit ca adăpost împotriva bombelor.

  • Pasageri citind cărți și ziare în timpul călătoriei cu metroul, 1964.
    © Sputnik / P. Minev

    Pasageri citind cărți și ziare în timpul călătoriei cu metroul, 1964.

  • Un scut de tunel în camera de dezmembrare în timpul construcției noii stații Nizhniaia Maslovka.
    © Sputnik / Evgeny Biyatov

    Un scut de tunel în camera de dezmembrare în timpul construcției noii stații Nizhniaia Maslovka.

  • Construcția stației Fonvizinskaya.
    © Sputnik / Evgenyi Samarin

    Construcția stației Fonvizinskaya.

  • Pitorescul tren „Acuarele”. A fost prima dată lansat în 2007 pentru a sărbători Ziua Copilului.
    © Sputnik / Kirill Kallinikov

    Pitorescul tren „Acuarele”. A fost prima dată lansat în 2007 pentru a sărbători Ziua Copilului.

  • Orchestra de Stat a Rusiei ţinând o reprezentaţie în stația Kurskaia.
    © Sputnik / Evgeniia Novozhenina

    Orchestra de Stat a Rusiei ţinând o reprezentaţie în stația Kurskaia.

  • Prezentare Moscova Fashion Week 2019 la stația Delovoi Tsentr.
    © Sputnik / Anton Denisov

    Prezentare Moscova Fashion Week 2019 la stația Delovoi Tsentr.

  • Pasageri trecând prin porțile de bilete la stația Oktiabrskoie Pole.
    © Sputnik / Evgeniy Odinokov

    Pasageri trecând prin porțile de bilete la stația Oktiabrskoie Pole.

  • Cardul Troika - un permis de tranzit care permite deplasări multiple atât cu metroul, cât și cu transportul public terestru.
    © Sputnik / Maksim Blinov

    Cardul Troika - un permis de tranzit care permite deplasări multiple atât cu metroul, cât și cu transportul public terestru.

  • Construcția stației Kommunarka.
    © Sputnik / Alekseiy Kudenko

    Construcția stației Kommunarka.

  • Trupă de orchestră în stația Maiakovskaia.
    © Sputnik / Evgeniia Novozhenina

    Trupă de orchestră în stația Maiakovskaia.

  • Atelier de fotbal freestyling în metroul din Moscova.
    © Sputnik / Ekaterina Chesnokova

    Atelier de fotbal freestyling în metroul din Moscova.

  • Un tablou mural dedicat victoriei Uniunii Sovietice în Marele Război Patriotic, stația Park Pobedi.
    © Sputnik / Vladimir Viatkin

    Un tablou mural dedicat victoriei Uniunii Sovietice în Marele Război Patriotic, stația Park Pobedi.

  • Panouri cu vitralii la stația Novoslobodskaia.
    © Photo : Moscow Metro

    Panouri cu vitralii la stația Novoslobodskaia.

  • Marea literă roșie M - sigla metroului din Moscova.
    © Sputnik / Vladimir Astapkovich

    Marea literă roșie M - sigla metroului din Moscova.

  • Spectacol pe gheață „Spărgătorul de nuci”, în stația Delovoi Tsentr.
    © Sputnik / Alekseiy Mayshev

    Spectacol pe gheață „Spărgătorul de nuci”, în stația Delovoi Tsentr.

  • Interiorul unui vagon de tren în stil „Crăciun”.
    © Sputnik / Alekseiy Philippov

    Interiorul unui vagon de tren în stil „Crăciun”.

  • Măsuri de dezinfectare la stația Kievskaia în timpul pandemiei de coronavirus.
    © Sputnik / Mihail Voskresenskiy

    Măsuri de dezinfectare la stația Kievskaia în timpul pandemiei de coronavirus.

  • Ofițer de serviciu la stația Maiakovskaia.
    © Sputnik / Vladimir Astapkovich

    Ofițer de serviciu la stația Maiakovskaia.

  • Un operator de tren al metroului din Moscova.
    © Photo : Press Service of Moscow Metro

    Un operator de tren al metroului din Moscova.

Tagurile:
Moscova, Metrou
La intrarea în Rusia

Condiția fără de care nu va fi posibilă intrarea în Federația Rusă - anunțul autorităților

136
(reînnoit 20:31 14.07.2020)
Începând cu 15 iulie, obligativitatea izolării de 14 zile pentru străinii care intră pe teritoriul Federației Ruse este anulată, totodată însă trebuie să aveți un certificat care să confirme că nu sunteți infectat cu noul coronavirus.

CHIȘINĂU, 14 iul - Sputnik, Alexei Stefanov. Miercuri, 15 iulie, potrivit deciziei medicului-șef sanitar al Rusiei, Anna Popova, regulile pentru intrarea cetățenilor străini în Federația Rusă se modifică. Acum, toți cei care ajung la graniță vor trebui să prezinte un test negativ la COVID-19, făcut cu cel mult trei zile înainte de sosirea în Rusia. De asemenea, va fi necesară prezentarea unui document privind prezența anticorpilor imunoglobulinei G (dacă există). Certificatul poate să fie emis atât în ​​rusă, cât și în engleză.

Potrivit celor de la Rospotrebnazor, în absența acestui document medical, străinilor le va fi permisă în continuare intrarea în Rusia, dar vor fi obligați să efectueze o analiză prin PCR în termen de trei zile. Va trebui să plătiți pentru acest test la tarifele stabilite în Federația Rusă (de la o mie la câteva mii de ruble).

Dacă testul se va dovedi a fi pozitiv, străinul va trebui să rămână în izolare la locul de ședere și să limiteze contactele cu cei din jurul său până la recuperare.

În același timp, angajatorii sunt obligați să-și avertizeze angajații cu privire la necesitatea de a se supune unui test PCR după întoarcerea în Rusia, în termen de trei zile. De asemenea, implicarea străinilor la munci va fi posibilă numai dacă va exista un certificat care să confirme absență virusului COVID-19.

Această decizie se aplică și rușilor care se întorc acasă - cetățenii Federației Ruse trebuie să treacă testul în termen de trei zile de la sosirea în țară. Dar pot primi acest certificatul și în străinătate.

Rospotrebnadzor le-a recomandat Ministerului Afacerilor Externe, Agenției Federale de Transport Aerian și Ministerului Transporturilor să informeze pasagerii cu privire la testele de laborator la coronavirus.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

136
Tagurile:
COVID-19, Rusia
Тема:
Coronavirusul, știri de ultima oră
Tematic
COVID-19 în Moldova: Evoluția infecției cu coronavirus - date actualizate


Загрузка...
Submarinul proiectului 949A ”Antey”

Ce face submarinul nuclear rusesc de clasa „Antey” în Marea Baltică

124
De ce submarin nuclear rusesc „Oriol” se află în Marea Baltică și de ce manevrele lui au provocat îngrijorări din partea militarilor și experților suedezi – iată cum explică observatorul militar Alexandr Hrolenko.

Postul de televiziune suedez SVT bate alarma: în Marea Baltică a intrat submarinul nuclear de clasa “Antey”, capabil să poarte rachete de croazieră cu rază medie de acțiune și torpede cu focoase nucleare, “care depășesc de zece ori bomba ce a șters de pe fața pământului Hiroshima”.

Experții locali califică aceste acțiuni ale Rusiei drept o demonstrație de forță. Faptul că este vorba de participarea vasului la o paradă de Ziua Forțelor Navale ale Rusiei, planificată cu mult timp înainte, militarii și specialiștii scandinavi l-au trecut cu vederea.

Șeful secției de analize a Institutului suedez pentru  Studii de Apărare, Niklas Granhol, a presupus că în următoarele câteva săptămâni vor avea loc niște exerciții militare ale Forțelor Navale ale Rusiei. În același timp, el menționează că submarinul de 150 de metri, cu două reactoare nucleare, e prea mare și prea periculos pentru Baltica. Submarinele diesel ale Suediei, cu o lungime de 60 de metri, sunt net inferioare. Expertul militar concluzionează: “Antey” este o demonstrație de forță a Rusiei.

Publicația de limba rusă “justnu.ru” citează opinia unui alt specialist, consilierul pentru securitate Joakim von Braun: “Militarii ruși ne transmit un semna foarte clar: vor să arate că sunt mari și tari”. Forțele Armate ale Suediei urmăresc evoluția situației în Marea Baltică. Danezii se mândresc cu faptul că au fost primii care au observat “acul” de 150 de metri pierdut ”în stogul de fân”, adică submarinul nuclear rus K-266 “Oriol”, aflat în poziție de suprafață și la o viteză de 15 noduri (aproximativ 27 kilometri pe oră).

Și ce să vorbim de  Marea Baltică, dacă în pericol se află tot Oceanul Atlantic. Experții occidentali menționează că în ultimii ani submarinele rusești și-au îmbunătățit semnificativ caracteristicile, iar echipajele – abilitățiule. Submarinele de cursă lungă au devenit o durere de cap pentru NATO, care anunțase mai devreme că și-au pierdut supremația în Atlanticul de Nord. Totuși, ce se întâmplă în regiunea Baltică?

Crucișătorul submarin cu rachete K-266 “Oriol” cu centrală nucelară, într-adevăr a trecut din Flota Nordului în Golful Finic al Mării Baltice. Ministerul Apărării al Rusiei nu ascunde acest lucru. E cunoscut alt fapt: submarinele proiectului 949A “Antey” sunt destinate preponderent pentru lupta cu grupurile de port avioane ale inamicului, iar statele din regiunea Baltică pot dormi liniștite (nici nu dispun de portavioane). De asemenea, forțele navale ale NATO în Europa nu sunt țintele submarinului “Oriol”.

Răspunsul la întrebarea despre scopul campaniei submarinului nuclear rusesc se află suprafață. În ultima duminică a lunii iulie, în Rusia este marcată Ziua Forțelor Navale (adică, în anul 2020 este vorba de 26 iulie). Iată de ce e bizar că specialiștii în domeniul naval ai statelor din regiunea Baltică se tot întreabă despre scopul vizitei lui “Antey”. Voi reaminti că în 2018 crucișătorul „Oriol” a mai reprezentat odată Flota de Nord la principala paradă militară navală a Rusiei în Golful Finic. Chiar dacă atunci și acum, în 2020, echipajul a fost nevoit să parcurgă peste 1500 de mile maritime (aproximativ 2800 de kilometri), între Severomorsk și Kronstadt, misiunea a fost una exclusiv pașnică.

“Antey” nu-și va ofensa partenerii

Submarinele nucleare multirole de generația a treia, proiectul 949A “Antey” (Oriol, Smolensk, Voronej, Omsk, Tver și altele) sunt concepute pentru lansarea rachetelor asupra portavioanelor și obiectivelor de țărm ale inamicului cu rachetele supersonice de croazieră “Granit”, cu o rază de acțiune de 500 de kilometri. Dispun de un corp cilindric dur (10 secții) dintr-un oțel cu o grosime de 45-68 de milimetri și lansatoare a rachetelor antinavă în afara corpului dur, sub unghi de 45 de grade spre orizont (startul subacvatic). Construcția este consolidată pentru navigarea în zonele arctice. Totodată „Antey” costă de 10 ori mai puțin decât portavionul american de tip “Nimitz”.

Crucișătorul submarin L-266 “Oriol” se află în dotarea Flotei Navale a Rusiei din anul 1993. După modernizarea lui în 2017, are în dotare sistemul de rachetă antinavă P-800 “Oniks”, 72 de rachete ZM-45 și 24 de torpede de câteva tipuri. A se compara – crucișătorul nuclear greu “Piot Veliki” poartă doar 20 de rachete antinavă. „Oriol” și-a sporit capacitățile datorită unui nou sistem automatizat de control, unui sistem hidroacustic și a elicelor cu zgomot redus. În urma unei modernizări profunde, “Antey” va fi dotat cu sistemele de rachetă “Kalibr”, care vor permite efectuarea unor lovituri asupra țintelor terestre la o distranță de până la 2500 de kilometri.

Așa ori altfel, crucișătorul submarin nuclear cu rachete „Oriol” dispune de caracteristici de luptă unice, fiind capabil să se scufunde la o adâncime de 600 de metri, are o cilindree de 24 mii de tone, o lungime de 155 de metri, viteza la adâncime de 32 de noduri (aproximativ 59 de kilometri pe oră), un regim autonom de 120 de zile, un echipaj din 130 de persoane. Nava a participat cu succes la multe exerciții și campanii, a fost premiată de două ori de comandantul șef al Flotei Navale pentru trageri asupra țintelor maritime.

Cu mândrie, în linie dreaptă

Comandantul șef al Forțelor Navale ale Rusiei, amiralul Nicolai Evmenov, a anunțat pe 13 iulie: “Un detașament de nave ale Flotei de Nord, având în componență nava antibarcă  “Viceamiralul Kulakov” și crucișătorul submarin nuclear „Oriol”  a sosit în Golful Finic pentru a participa la principala paradă navală. În următoarele zile, detașamentul va demara pregătirile pentru Paradă”.

Bazinul raidului Kronstadt este pregătit de bazare temporară a navelor de tonaj mare.

În perioada trecerii, echipajele navei antibarcă „Viceamiralul Kulakov” și crucișătorul submarin “Oriol” au exersat un șir de manevre de apărare antiaeriană și antibarcă, de transmitere a semnalelor pe timp de noapte și zi, de luptă pentru supraviețuire. O experiență valoroasă au obținut ofițerii și navigatorii, luând în considerare particularitățile de navigație în bazinul Mării Baltice.

Fregata ”Amiral Kasatonov”
© Sputnik / Александр Гальперин

Au demarat antrenamentele pentru parada navelor militare de mare tonaj. Împreună cu crucișătorul “Oriol”, de festivități se pregătește și nava antibarcă „Viceamiralul Kulakov”, navele mari de desant “Minsk” și „Koroliov”. Echipajele exersează sistemul de comunicare și interacțiune, mișcarea în linie dreaptă cu o viteză și un curs prestabilite. Este verificat nivelul de pregătire al ofițerilor și specialiștilor în navigare pentru condițiile apelor din Kronsdatd (o zonă dificilă chiar și pentru marinarii baltici).

Flota Baltică modernă reprezintă un avanpost al Rusiei în direcția Vest, o asociere operativ-strategică variată, care include forțele navale, aviația maritimă, mijloacele de apărare antiaerienă, trupe de coastă, unități unificate de asigurare operativă și tehnică.

Implicarea în principala paradă a forțelor și mijloacelor Flotei rusești (zeci de nave, avioane și elicoptere) transformă festivitatea într-o simulare a unei operațiuni strategice. Scopurile sunt pașnice, însă organizarea este una de luptă. E și firesc. Prezența Flotei Navale a Rusiei în Marea Baltică nu reprezintă o demonstrație de forță care ar amenința pe cineva, ci un fapt istoric cu o durată de 317 de ani. Crucișătorul submarin nuclear K-266 „Oriol” se află aici la el acasă, nu în vizită.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

124
Tematic
Lansarea rachetelor balistice Bulava de pe submarinul strategic Iuri Dolgoruki
Putin: Ce se va întâmpla cu noul tratat nuclear „START” – Pericolul ce pândeşte omenirea


Загрузка...

Moldova are 12 locomotive noi: Iată cât au costat și de unde au fost aduse - FOTO

0
(reînnoit 09:25 15.07.2020)
  • Întreprinderea de Stat Calea Ferată din Republica Moldova a primit 6 locomotive noi
  • Cele 6 locomotive noi au ajuns din Khazastan în Moldova
  • CFM a primit 6 locomotive noi
  • Locomotivele au fost asamblate în Khazastan
  • În Moldova, pentru prima dată în 30 de ani, au fost procurate 12 locomotive noi
  • Așa arată cabina locomotivelor noi
  • Locomotivele for fi utilizate atât la transportarea mărfurilor, cât și a călătorilor
  • La evenimentul de întâmpinare a locomotivelor a participat și președintele Igor Dodon
Pentru prima dată în ultimii 30 de ani, în Republica Moldova au fost procurate 12 locomotive noi. Acestea vor fi folosite atât pentru transportarea călătorilor, cât și a mărfurilor.

CHIȘINĂU, 15 iul - Sputnik. Republica Moldova a procurat 12 locomotive noi, pentru prima dată în ultimii 30 de ani. Locomotivele au costat 45 de milioane

de euro, bani oferiți în cadrul unui proiect finanțat de BERD, BEI și UE. Locomotivele sunt americane și au fost asamblate în Kazahstan. 

''Este o zi istorică pentru Întreprinderea de Stat Calea Ferată din Republica Moldova pentru că în premieră pentru toată perioada de independență a Republicii Moldova se fac astfel de investiții în revigorarea parcului de tehnică și restabilirea Căii Ferate'', a menționat președintele Igor Dodon. 

''Locomotivele nu doar vor eficientiza activitatea Căii Ferate și vor răspunde necesităților cetățenilor, dar și vor susține antreprenorii din Republica Moldova ca să-și livreze marfa pe piața internă și externă. Această investiție va micșora consumul și cheltuielile pentru întreținerea locomotivelor, la fel va scădea timpul de transport a mărfii pe tronsoanele căii ferate și, cu siguranță, va crește viteza circulației", a declarat ministrul Economiei, Sergiu Răilean. 

Cea mai veche locomotivă din Moldova are 50 de ani, iar ultima achiziție a fost făcută în anul 1991

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

0
  • Întreprinderea de Stat Calea Ferată din Republica Moldova a primit 6 locomotive noi
    © Photo : Miroslav Rotari.

    Întreprinderea de Stat "Calea Ferată din Moldova" a primit 6 locomotive noi

  • Cele 6 locomotive noi au ajuns din Khazastan în Moldova
    © Photo : Miroslav Rotari.

    Cele 6 locomotive noi au ajuns din Khazastan în Moldova

  • CFM a primit 6 locomotive noi
    © Sputnik / Cătălina Cernei

    CFM a primit 6 locomotive noi

  • Locomotivele au fost asamblate în Khazastan
    © Photo : Miroslav Rotari.

    Locomotivele au fost asamblate în Khazastan

  • În Moldova, pentru prima dată în 30 de ani, au fost procurate 12 locomotive noi
    © Sputnik / Cătălina Cernei

    În Moldova, pentru prima dată în 30 de ani, au fost procurate 12 locomotive noi

  • Așa arată cabina locomotivelor noi
    © Photo : Miroslav Rotari.

    Așa arată cabina locomotivelor diesel

  • Locomotivele for fi utilizate atât la transportarea mărfurilor, cât și a călătorilor
    © Sputnik / Cătălina Cernei

    Locomotivele for fi utilizate atât la transportarea mărfurilor, cât și a călătorilor

  • La evenimentul de întâmpinare a locomotivelor a participat și președintele Igor Dodon
    © Photo : Miroslav Rotari.

    La evenimentul de întâmpinare a locomotivelor a participat și președintele Igor Dodon

Tagurile:
gara, tren, locomotive


Загрузка...