Molceanu Petru

Calitatea serviciilor operatorilor de telefonie mobilă: Plângeri depuse în 2018

101
Consumatorii sunt îndemnați să semnalizeze Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței dacă au rămas nemulțumiți de calitatea unui produs sau de serviciile prestate de un agent economic.

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței recepționează tot mai multe apeluri si plângeri de la consumatorii nemulțumiți de bunurile achiziționate, iar acest lucru este un indicator că oamenii conștientizează necesitatea aplicării legii și că are cine să le apere drepturile.

În cadrul emisiunii "Sputnik Matinal", inspectorul principal din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, Petru Molceanu s-a referit la agenții economici mari și la raporturile pe care trebuie să le construiască aceștia cu consumatorii. În acest context, Molceanu a menționat operatorii de telefonie mobilă din țară și petițiile care au fost adresate către APCSP.

"În 2018, am primit peste 200 de petiții privind calitatea serviciilor prestate de către operatorii de telefonie mobilă. Aproximativ 70 la sută au fost soluționate pe cale amiabilă în folosul consumatorului", a precizat Molceanu.

Plângerile pot fi transmise Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, inclusiv în mod electronic. Mai mult, persoanele care au neclarități sau le sunt încălcate drepturile pot suna la numărul de telefon 022 741 464, în intervalul orelor 08:00 – 17:00.

Mai multe informații aflați din interviul audio atașat.

101
Tagurile:
Plângeri, telefonie mobilă, operatori, servicii


Загрузка...