Zinaida Gribincea

Cum faceți față stresului: Metode simple explicate de psihologul Zinaida Gribincea

177
(reînnoit 09:31 14.11.2019)
Situațiile stresante fac parte din viața de zi cu zi și nu pot fi întotdeauna evitate. De aceea este important să cunoașteți cum să le faceți față și să treceți cât mai ușor peste momentele mai puțin plăcute cu care vă confruntați.

Stresul este un răspuns fizic al organismului la anumiți factori de mediu, este o stare de tensiune care poate îmbunătăți gradul de reacție în anumite situații, însă poate determina și îmbolnăviri grave. Prevenirea și gestionarea stresului nu înseamnă eliminarea completă a acestuia, ci doar a stresului inutil.

Potrivit psihologului Zinaida Gribincea, stresul este generat de modul haotic de viață pe care îl trăiesc oamenii și modului în care aceștia răspund sarcinilor cotidiene.

"Probleme din viața personală, probleme la serviciu pe care nu avem curajul să le exprimăm, informațiile cu tentă negativă care sporesc nivelul de anxietate – orice factor social pe care noi îl interiorizăm și îi dăm o importanță semnificativă ne poate afecta calitatea vieții și va determina un nivel scăzut de stres", a spus psihologul.

Cum depășești mai ușor situațiile stresante

Fiecare persoană răspunde diferit la factorii de stres. Psihologul a venit cu câteva recomandări care ar putea ajuta la depășirea stresului.

"Alimentația corectă și echilibrată, practicarea unui hobby care vă aduce satisfacție și fericire, sportul, plimbările la aer curat, gândirea pozitivă, comunicarea cu prietenii – toate acestea vă pot ajuta să depășiți cu ușurință situațiile neplăcute din viața cotidiană", a punctat Gribincea.

177
Tagurile:
psiholog, stres la locul de muncă, stres
Tematic
Cum scapă de „stresul profesional și personal” polițiștii de frontieră – Video


Загрузка...