Stres, insomnie

Cum tratăm stresul și insomnia?

413
(reînnoit 14:58 15.08.2018)
Cum tratăm stresul și insomnia? Indiferent cât de grav se manifestă aceste tulburări, iată câteva reguli simple de la unul dintre cei mai cunoscuți experți în medicină naturistă, Vlad Sainciuc, care susține că există numeroase metode de a scăpa de presiunea psihologică la care suntem supuși zilnic dar și de insomnie.

"Cea mai mare greșeală pe care o facem este că privim televizorul înainte de culcare. Este inadmisibil așa ceva. Cel puțin cu două ore înainte de somn, trebuie să renunțăm la TV sau calculator. Este indicat să citim o carte. Una care ne plictisește. Poate pare banal, dar efectul psihologic își va face efectul", susține medicul.

Expertul a menționat de asemenea că, dincolo de grijile pe care le avem, sistemul nervos este afectat și de conținutul filmelor și altor produse mediatice care ne afectează starea emoțională, dar și comportamentul în general.

"Ceaiurile de melisă dar și cel de mentă este binevenit oricând, dar în cantități moderate. Dacă aveți boli mentale, evitați melisa și consumați doar menta. Aceste ceaiuri au efect de liniștire, iar insomnia poate dispărea definitiv", a conchis specialistul.

Vlad Sainciuc a precizat că orice plantă medicinală are doar efecte pozitive, dar mai întâi trebuie să ții cont de sfatul medicului. Sunt anumite proporții care trebuie respectate, iar unele flori naturale pot avea și reacții adverse.

Află mai multe detalii de la Vlad Sainciuc în fișierul audio atașat.

413
Tagurile:
insomnie
Tematic
Sfaturi pentru un somn sănătos: cum luptăm cu insomnia
Iată ce cărți trebuie să-i citești copilului înainte de somn


Загрузка...