Imagini incredibile: Cum este cules ceaiul în Soci - Galerie foto

675
(reînnoit 08:41 22.06.2019)
  • Plantația de ceai în districtul Mațesta din orașul Soci.
  • Mașina de producere și împachetare a pachetelor de ceai în fabrica din districtul Mațesta, orașul Soci.
  • Recoltarea mecanizată a frunzelor de ceai pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, orașul Soci.
  • Frunze de ceai culese pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, Soci.
  • Muncitorii de pe plantația de ceai din Mațesta, Soci.
  • Ceai de cea mai înaltă calitate.
  • Frunze de ceai adunate în saci pe plantația fabricii din Mațesta, Soci.
  • Recoltarea mecanizată a frunzelor de ceai pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, orașul Soci.
  • Angajatul fabricii din cartierul Mațesta, orașul Soci, prezintă o plantă de ceai Flash.
  • Plantația de ceai în districtul Mațesta din orașul Soci.
  • Un angajat înșiră frunzele de ceai pentru a le usca.
  • Un angajat al fabricii la etapa de ofilire a frunzei de ceai la fabrica din Mațesta, Soci.
Urmăriți o selecție de imagini despre procesul de culegere și prelucrarea a frunzelor de ceai la o fabrică din orașul Soci, Rusia.

Sputnik vă propune o selecție de imagini făcute în procesul de culegere și prelucrare a frunzelor de ceai la o fabrică din orașul Soci.

675
  • Plantația de ceai în districtul Mațesta din orașul Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Plantația de ceai în districtul Mațesta din orașul Soci.

  • Mașina de producere și împachetare a pachetelor de ceai în fabrica din districtul Mațesta, orașul Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Mașina de producție a pachetelor de ceai și împachetare în fabica din districtul Mațesta, orașul Soci.

  • Recoltarea mecanizată a frunzelor de ceai pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, orașul Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Culegea mecanizată a frunzelor de ceai pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, orașul Soci.

  • Frunze de ceai culese pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Frunze de ceai culese pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, Soci.

  • Muncitorii de pe plantația de ceai din Mațesta, Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Muncitorii de pe plantația de ceai din Mațesta, Soci.

  • Ceai de cea mai înaltă calitate.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Prezentarea ceaiului de cea mai înaltă categorie.

  • Frunze de ceai adunate în saci pe plantația fabricii din Mațesta, Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Frunze de ceai adunate în saci pe plantația fabricii din Mațesta, Soci.

  • Recoltarea mecanizată a frunzelor de ceai pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, orașul Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Culegea mecanizată a frunzelor de ceai pe plantațiile fabricii din districtul Mațesta, orașul Soci.

  • Angajatul fabricii din cartierul Mațesta, orașul Soci, prezintă o plantă de ceai Flash.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Angajatul fabricii din carteierul Mațesta, orașul Soci, prezintă trei frunze de ceai "Flash".

  • Plantația de ceai în districtul Mațesta din orașul Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Plantația de ceai în districtul Mațesta din orașul Soci.

  • Un angajat înșiră frunzele de ceai pentru a le usca.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Un angajat așterne frunzele de ceai pentru procedura de uscare

  • Un angajat al fabricii la etapa de ofilire a frunzei de ceai la fabrica din Mațesta, Soci.
    © Sputnik / Artur Lebedev

    Un angajat al fabricii la etapa de ofilire a frunzei de ceai la fabrica din Mațesta, Soci.

Tagurile:
foto, ceai, Soci, Rusia
Tematic
Născuți în URSS: Cum se relaxau cetățenii sovietici pe litoral - Galerie foto
Imagini inedite: Odihnă în Crimeea - Galerie foto

Foto: Cum Fiat a influențat producția de mașini URSS

60
(reînnoit 17:23 06.05.2021)
50 de ani în urmă, în Torino, a fost semnat acordul „Cu privire la cooperarea în dezvoltarea proiectării automobilului, proiectul unei fabrici de automobile și construcția acesteia în URSS”.

La începutul lunii aprilie 1966, președintele Consiliului de Miniștri al URSS, Alexei Kosîgin, a anunțat necesitatea construirii unei noi fabrici de automobile în țară. Cooperarea cu companiile americane și vest-germane a fost exclusă, în timp ce Italia, unde forțele de stânga erau puternice, era de preferat.

Liderul comuniștilor italieni, Palmiro Togliatti, a fost considerat un mare prieten al URSS; după moartea sa, în 1964, a fost numit orașul Stavropol din regiunea Kuibîșev (acum regiunea Samara).

Drept urmare, alegerea a căzut pe concernul Fiat, care avea experiență de cooperare economică cu URSS încă din anii 1920. Au existat și argumente comerciale în favoarea acestei opțiuni: Fiat a fost de acord nu numai să construiască o fabrică de asamblare a mașinilor, apoi să o transfere în proprietatea guvernului sovietic, ci să acorde URSS dreptul de a produce o mașină modernă pe ea și de a o vinde în propriile interese.

La 4 mai 1966, la Torino (Italia), ministrul industriei auto din URSS, Alexander Tarasov, și președintele concernului italian Fiat, Vittorio Valletta, au semnat protocolul „Cu privire la cooperarea în dezvoltarea proiectării automobilului, proiectul unei fabrici de automobile și construcția acesteia în URSS”.

Acesta a prevăzut dezvoltarea în comun a proiectării producerii în masă a unui automobil de pasageri pe baza modelului Fiat-124, precum și proiectarea și construcția în comun a unei fabrici de automobile în orașul Togliatti pentru producția acestui automobil.

La 20 iulie 1966, Comitetul Central al PCUS și Consiliul de Miniștri al URSS au adoptat o rezoluție privind construcția unei fabrici de automobile cu o capacitate de 600 de mii de mașini pe an în orașul Togliatti. Construcția Uzinei de automobile Volga (VAZ) a început în ianuarie 1967 și a fost imediat declarată proiect de mare prioritate unională. La chemarea Comitetului Central al Komsomolului, opt mii de tineri specialiști și muncitori au ajuns la Togliatti.

În paralel cu construcția, inginerii Fiat finalizau proiectarea tehnică a fabricii. Prin acord, concernul a transferat drepturile asupra producției a două modele de mașini către URSS. Modelul de bază („mașina numărul 1”) a fost Fiat-124, prezentat pentru prima dată la Paris în primăvara anului 1966 și ulterior recunoscut drept „mașina anului” în Europa. Fiat-124S ​​de lux a devenit ca „mașina numărul 2”.

În urma testelor efectuate în URSS, inginerii italieni au făcut aproximativ 800 de modificări în designul modelului de bază. Testele operaționale ale mașinii rezultate VAZ-2101 („kopeicka”) au început în februarie 1968. Și-a primit numele oficial „Jiguli” la 7 septembrie 1970 în urma rezultatelor unei competiții din întreaga Uniune, la care au fost trimise aproximativ 30 de mii de variante. În 1973 a apărut numele „Lada” pentru mașinile de export.

În total, peste 15 milioane de Jiguli au fost produse în URSS / RF (aproximativ 4 milioane au reprezentat modelul 2106).

Punctul final a fost stabilit la 17 septembrie 2012 prin întreruperea ultimului model clasic VAZ-2104.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

60
  • © Sputnik / Igor Svetlov

    Vizita delegației italiene în URSS.
    Șeful Direcției Principale a Ministerului Comerțului Exterior al URSS, Vladimir Sușkov, și președinte de onoare al concernului italian Fiat Vittorio Valetta (de la dreapta la stânga) după semnarea unui acord privind construcția în comun a unei fabrici de autoturisme în URSS.

  • © Sputnik / Юрий Абрамочкин

    Construcția Uzinei de Automobile de pe Volga (VAZ) în orașul Togliatti, regiunea Samara.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    O brigadă execută lucrările de finisaj la Uzina de Automobile de pe Volga (VAZ) în orașul Togliatti, regiunea Samara.

  • © Sputnik / A.Kelberg

    Mașină FIAT-124 la teste pe drumurile din Krasnodar.

  • © Sputnik / A.Blokhin

    Linie de producție la Fabrica de Automobile de pe Volga, 1970.

  • © Sputnik

    Schima autoturismului Jiguli. Fabrica de automobile de pe Volga, orașul Togliatti. Reproducere.

  • © Sputnik / Yury Evsukov

    Fabrica de automobile de pe Volga (acum AvtoVAZ). Secțiunea departamentului de control tehnic (QCD) al transportorului principal.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Înainte de începerea schimbului la VAZ (Fabrica de Automobile de pe Volga) din Toliatti.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Fabrica de automobile Volga (acum AvtoVAZ) din orașul Togliatti. Mașinile sovietice cu tracțiune spate VAZ-2101 "Jiguli" pe pista de testare.

  • © Sputnik / Yury Evsukov

    Fabrica de automobile Volga (acum AvtoVAZ) din orașul Togliatti. Transportorul principal al uzinei.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Fabrica de automobile Volga (acum AvtoVAZ) din orașul Togliatti. Transportorul principal al uzinei.

  • © Sputnik / Lev Ivanov

    Director general al Fabricii de Automobile de pe Volga, Viktor Nikolaevici Poliakov, și magnatul industrial american Henry Ford.

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Mașinile Fabricii de Automobile de pe Volga (acum AvtoVAZ).

  • © Sputnik / Yury Abramochkin

    Mașinile Fabricii de Automobile de pe Volga (acum AvtoVAZ).

Tagurile:
Samara, automobil, fabrică, Jiguli


Загрузка...

Prăbușirea podului de metrou în Mexico

51
(reînnoit 07:30 05.05.2021)
În urma prăbușirii unui pod de metrou în orașul Mexico City, 23 de persoane au decedat, iar alte 65 au fost rănite.

Peste 23 de persoane au decedat, iar 65 au fost rănite în urma prăbușirii podului de metrou, cu tot cu trenul care se deplasa pe el.

Potrivit primarului orașului Claudia Sheinbaum Pardo, printre persoanele decedate sunt și copii minori.

Gravul accident a avut loc pe linia 12 a metroului din Mexico City, pe 3 mai 22:25 (ora locală), între stațiile Olivos și Tesonco. Două vagoane s-au prăbușit de la o înălțime de 10 metri.

Potrivit unui pasager, oamenii au încercat să iasă de sine stătător din vagoanele căzute peste 15 minute de la dărâmarea podului.

Unul din martorii oculari susține că în tren erau foarte mulți pasageri. În trenul dat în exploatare în 2012 încap 1471 de persoane.

Operațiunea de salvare era îngreunată de pericolul căderii altor vagoane de metrou, care sunt suspendate în aer. În prezent operațiunea s-a încheiat, însă la fața locului acționează medicii, poliția, Garda Națională și militarii.

51
  • © REUTERS / Luis Cortes

    Salvatorii acționează la locul unde s-a prăbușit podul de metrou la stația Olivos în Mexico, Mexic. 3 mai 2021.

  • © REUTERS / Luis Cortes

    Salvatorii acționează la locul unde s-a prăbușit podul de metrou la stația Olivos în Mexico, Mexic. 3 mai 2021.

  • © AFP 2021 / Pedro Pardo

    Salvatorii acționează la locul unde s-a prăbușit podul de metrou la stația Olivos în Mexico, Mexic. 3 mai 2021.

  • © REUTERS / Luis Cortes

    Salvatorii evacuează cu targa una din victimele prăbușirii podului de metrou la stația Olivos din Mexico City, Mexic. 3 mai, 2021.

  • © REUTERS / Luis Cortes

    Salvatorii evacuează cu targa una din victimele prăbușirii podului de metrou la stația Olivos din Mexico City, Mexic. 3 mai, 2021.

  • © REUTERS / Henry Romero

    Poliția la locul prăbușirii podului de metrou în stația Olivos din Mexico City. 4 mai 2021.

  • © REUTERS / Henry Romero

    Salvatorii evacuează cadavrul unei victime a prăbușirii podului de metrou în stația Olivos din Mexico City, 4 mai 2021.

  • © REUTERS / Luis Cortes

    Un salvator în fața automobilului rămas sub dărâmăturile podului de metrou în stația Olivos în Mexico City, Mexic. 4 mai 2021.

  • © AP Photo / Marco Ugarte

    Prăbușirea podului de metrou în Mexico City, Mexic. 4 mai 2021.

  • © REUTERS / Carlos Jasso

    Prăbușirea podului de metrou în Mexico City, Mexic. 4 mai 2021.



Загрузка...
Maia Sandu

Sandu: Încercăm păstrăm oportunități economice și în Est

47
Președintele Republicii Moldova, Maia Sandu, este de părere că țara noastră trebuie să păstreze în continuare oportunități economice și la est.

CHIȘINĂU, 6 mai - Sputnik. Comunitatea Statelor Independente oferă Republicii Moldova un anumit regim comercial, a declarat președintele țării, Maia Sandu, în cadrul unei emisiuni televizate. Potrivit șefului statului, sunt mulți oameni care își doresc ca acest regim comercial să poată fi folosit în continuare. 

„Societatea noastră este divizată. Sunt oameni care își doresc în continuare să exporte producție moldovenească și în Est. Încercăm să păstrăm oportunități economice și la Est, în măsura în care acest lucru este posibil”, a declarat Maia Sandu. 

Drapelele statelor CSI
Пресс-служба президента КР / Султан Досалиев

Președintele a mai spus că vrea să le arate celor care privesc spre Est ce înseamnă guvernare pro-europeană. Amintim, Acordul privind zona de liber schimb CSI a intrat în vigoare în septembrie 2012, între Belarus, Rusia și Ucraina. Ulterior, Armenia, Kazahstan, Kârgâzstan, Republica Moldova, Tadjikistan și Uzbekistan s-au alăturat acordului. De la începutul anului 2016, acest acord a fost suspendat reciproc între Rusia și Ucraina.

Acordul a redus la minim excluderea de pe listă a mărfurilor supuse taxelor de import. Taxele de export au fost complet eliminate. De asemenea, acordul multilateral a înlocuit mai mult de o sută de documente bilaterale valabile anterior între țările CSI, care reglementau regimul de liber schimb în zona Comunității. Se presupune că, după semnarea acestui acord, țările CSI vor putea beneficia de servicii duty-free, furnizate de companii din alte țări ale Comunității.

Fii la curent cu toate știrile din Moldova și din lume! Abonează-te la canalul nostru din Telegram >>>
Privește Video și ascultă Radio Sputnik Moldova

47
Tagurile:
sumiit CSI, țări CSI, CSI


Загрузка...